၀မ္းနည္းမွု.မွတ္တမ္း

၁၉၉၉ ခု ေရ ေၾကာင္းဆင္းခါစ ဘာမွ မသိ အေတြ.အၾကီံဳမရွိ
အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏွင့္ ပင္းယ သေဘၤာေပၚ စတက္ေတာ့ အားလံုး၀ိုင္းတြယ္တာခံရ
ေက်ြးတာစား ခိုင္းတာလုပ္ တခါတေလ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမွာ သေဘၤာကပ္ထားတာေတာင္မွ
ကုန္းေပၚေၿခၿခခြင့္ မရခဲ့ဖူး။Cadet ရဲ့ေအာက္မွာ သံၿပားပဲ ရွိတယ္ဆိုတဲ့ဘ၀။
အဲဒီတုန္းက ဘ၀ရဲ့ ပထမဆံုး လက္ဦး စီနီယာ အကိုလို ဆရာတစ္ေရာက္လို
ကၽြန္ေတာ္တို့ေတြကို ဆရာစားမခ်န္ အားလံုးသင္ေပးခဲ့တယ္။
Capt ႏွင့္ C/O တို့က ကၽြန္ေတာ္တို့ကို ကမ္းတက္ခြင့္ ပိတ္ထားခ်ိန္မွာေတာင္
သူက ကၽႊန္ေတာ္တို့ကို ခိုးထြက္ေစၿပီး လင္းလီကို လိူက္ပို့ ေခါင္းေလွွ်ာ္ မ်က္ႏွာသစ္
ၿပီးေတာ့ ဂႏၱ၀င္ ေ၇ႊပုဂံ မွာ Spider မွာ ဘီယာတိုက္ၿပီး မေခ်ားေလးေတြႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့တယ္။
ေနာက္ၿပီး Asia Plaza မွာ Night Club ဆိုတာ ဘာလဲဆိုတာ သိေအာင္လိုက္ပို့ၿပီး ညငွက္ေလးေတြႏွင့္ Club အေပၚက Hotel
ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို့ ေပ်ာ္ခဲ့ၾကတယ္။
ေန့ဖက္မွာ ဆိုယင္ ဗိုလ္တစ္ေထာင္ေစ်းနားက Euro Asia Hotel မွာ ဘယ္လို ေပ်ာ္လို့ရတယ္ဆိုတာ ေတြသင္ေပးခဲ့တယ္။
ကၽြန္ေတာ္မွတ္မိေသးတယ္ ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္တို့ကို အႏွိပ္ခန္း လိုက္ပို့တုန္းက တိုက္တစ္လံုးထဲမွာ ဘာမွလည္း မေၿပာမဆိုႏွင့္
မင္းတို့ ဒီအခန္းထဲ ၀င္ေနဆိုလို့ ၀င္ေနလိုက္ရတာ ဘယ္ေနရာလည္းဘာလုပ္တာလည္းဆိုတာ မေၿပာေတာ့ မသိဖူး။
ကၽြန္ေတာ္က စဥ္းစားမိတာက ဒါ စုေပါင္းအိပ္ရတဲ့ Hotel လို့ပဲထင္ခဲ့တာ။
မၾကာပါဖူး ေကာင္မေလး ေတြ၀င္လာၿပီး ေၿခေထာက္ကို လာကိုင္တာ ကၽြန္ေတာ္က ဘာမွ မၿဖစ္ေပမယ့္
ေဘးနားက ေသာင္းေသာင္း ကေတာ့ အို ...... အေမ ဆိုၿပီး ထေၿပးလို့ လိုက္ဆြဲခဲ့ရတာ ၾကယ္ငါးပြင့္ ဟာသေလးေတြထဲက
တစ္ခုၿဖစ္ၿပီး လူစံုတိုင္းေၿပာၿဖစ္ၾကတဲ့ အၿဖစ္အပ်က္ေလးပါ။
႕ကၽြန္ေတာ္တို့ ေတြကို အစစ အရာရာ ေရွ့ေဆာင္လမ္းၿပခဲ့တဲ့ စီနီယာၾကီး ...............

အကိုၾကီး ေသတာ ကၽြန္ေတာ္ ၃ ႏွစ္ေၾကာ္ၾကာမွ သိခဲ့ရတယ္။
ဒီေန့မွ အကို လူ့ေလာကမွာ မရွိေတာ့တာ သိလိုက္ရတယ္ အကိုေရ....
ဒီေန့ညကၽြန္ေတာ္ Spider မွာ အမူးသြားေသာက္မယ္။Asia Club သြားမယ္။
အကို ကၽြန္ေတာ့္ကို စသင္ေပးခဲ့တဲ့ ေနရာေလး ေတြ ကၽြန္ေတာ္ အခုသြားမယ္။
မေသခင္ အတူမေသာက္လိုက္ရတာ အရမ္း၀မ္းနည္းမိတယ္။

အကိုရဲ့
ခ်စ္စြာေသာ ဂ်ဴနီယာ

ေယာသား

0 comments:

Post a Comment