စာသင္ၾကားၿခင္း

ကၽြန္ေတာ္က ဆရာလည္းမဟုတ္၊စာလည္းမသင္တတ္တဲ.လူတစ္ေယာက္ပါ။
ဒါေပသည္. ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာမလုပ္ရတဲ.ေလာကၾကီးမွာ ကၽြန္ေတာ္.လို ဘာမွမတတ္တဲ.ေကာင္က
တၿခားသူေတြကို စာေတြသင္ေနသတဲ.။ မယံုယင္ပံုၿပင္လို.မွတ္ပါ။
01.03.2009 (sunday) 1600~1700 Singapore locale time
ဒီေန.ကၽြန္ေတာ္.ရဲ.၀န္ထမ္းေတြကို security လံုၿခံဳေရးႏွင္. ပတ္သက္တဲ. အသိပညာေတြေၿပာၿပရတယ္။
တကယ္တမ္းေၿပာမယ္ဆိ ုကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း ဒါေတြကို နားလည္တာမဟုတ္ဘူး။
ၿပီးေတာ.ေလ.လာစရာစာအုပ္ေတြကလည္း english လိုေတြဘဲဆိုေတာ. ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္းေကာင္းၾကီး
ဒုကၡေရာက္တာေပါ.။english လိုကလဲညံ့ ဘာသာကလည္း မၿပန္တတ္ေတာ.ဘာကို ဘယ္လိုသင္ရမလဲ ဆိုတာ
ေတာ္ေတာ္ေလးၾကံစည္ခဲ.ရတယ္။
ေနာက္ဆံုးေတာ့ organization ကထုတ္တဲ့စာေတြကို ခပ္တည္တည္ႏွင္. english လိုအယင္ေၿပာ ၿပီးေတာ့
ကိုယ္သိထားတာေလးေတြႏွင့္ ေရာတုတ္ၿပီး ရြီွးေၿပာေလး ေၿပာၿပီး သင္ေပးလိုက္တာ အဆင္ေတာ့ေၿပသြားတာပဲ။
ဒါ့ေၾကာင့္လူၾကီးေတြ ေၿပာေၿပာေနတဲ့ အေတြ.အၾကိဳံတို. ၾကာဖူးနား၀ေတြက
ေတာ္ေတာ္ အသံုး၀င္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္ပါၿပီ။


မွတ္ခ်က္။ ။ကၽြန္ေတာ္.ရဲ.ဆရာေတြ ကေတာ. တကယ္တတ္ တကယ္သိၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို.ကို သင္ေပးခဲ့ပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment