၁၉၉၉ ပံုၿပင္

၇န္ကုန္တ္ကသိုလ္တက္ဖူးမွ ပညာတတ္တာလား။



တေန.ေတာ.ေသေသခ်ာခ်ာ(မွတ္မိသေလာက္excetly)ေရးပါအံ႔ုးမယ္။


ကၽြန္ေတာ္ (၁၀) တန္းေအာင္ ေတာ သား ၿမိဳ့မေရာက္ဖူးတဲ့
ေတားသားအရာရွိေလာင္း(ASSISTANT DUTY OFFICER) တစ္ေယာက္ကို

ေခာတ္မီွ ပညာတတ္ဆိုေသာ (D.S.A) (deference service academic) ေမၿမိဳ.စစ္တကၲသ္ဆင္း

စစ္ဗိုလ္ၾကီးက
မင္းခ်စ္ေနတဲ.ေကာင္မေလးကို
ငါယူၿပမယ္တဲ.။\
ကၽြန္ေတာ္မယံုခဲ.ပါဘူး။
အမွန္ေၿပာရယင္
သူကကၽြန္ေတာ္စာသင္ေပးခဲ.ရတဲ.
သူငယ္ခ်င္း
တပည္.တေယာက္ပါ။
ေနာက္ဆံုးေတာ.
ကၽြန္ေတာ္.ခ်စ္သူကို
စစ္ဗိုလ္ၾကီး သိမ္းပိုက္သြားသလို
နိုင္ငံကိုခ်စ္တဲ.ေမာင္ေယာသား
နိဳင္ငံၿခားတိုင္းၿပည္ရဲ.
company
တစ္ခုမွာ
ကၽြန္ခံေနရေၾကာင္းပါ။
ဒါေတြက
တကယ္ေၿပာရမယ္ဆို
ကၽြန္ေတာ္ေမာင္ေယာသား
တကယ္မၾကြားတတ္(ေယာင္လို.)
ပံုၿပင္ေလး
တစ္ပုတ္ပါ။
၁၉၉၉
မတ္လက
ပံုၿပင္ေလးပါ။

0 comments:

Post a Comment