နာမည္တြင္ၿခင္း

အခ်ိန္ကား ၁၉၉၄ ခု
ၿမန္မာၿပည္မွာ ကမၻာ့ဖလား ေဘာလံုးၿပိဳင္ပြဲေတြကို
ၿမန္မာ့ရုပ္ၿမင္သံၾကားကတိုက္ရိုက္ၾကည့္ခြင့္ရတဲ့နွစ္
အထက္ၿမန္မာၿပည္က ၿမိဳ.ငယ္ေလးတစ္ၿမိဳ.ရဲ.
အ.ထ.က (၁)ေက်ာင္းေတာ္ၾကီးမွာ
ကၽြန္ေတာ္နာမည္ကို "ေမာင္ေယာသား"လို. စတင္သမုတ္ ခံခဲ့ရပါတယ္။
အၿဖစ္ကဒီလိုပါ။
၁၉၉၄ ခုႏွစ္ ဇြန္လလယ္ေလာက္ မွာ
အ.ထ.က(၁)ေက်ာင္းေတာ္ၾကီးရဲ. (၈)တန္းေက်ာင္းသားလူသစ္ေလး ကၽြန္ေတာ္
ေက်ာင္းအပ္ၿပီး စတက္တဲ.ေန.။
ကၽြန္ေတာ္ကိုေက်ာင္းလိုက္အပ္ေပးတဲ. ကၽြန္ေတာ္.အေဒၚက
အတန္းပိုင္ဆရာမ လက္ထဲအပ္ၿပီး အိမ္ၿပန္သြားၿပီ။
ဆရာမက စာသင္ခန္းကို လိုက္ပို.ပါတယ္။
ပထမ အခ်ိန္စာသင္ေနတဲ.ဆရာကို ခြင္.ေတာင္းၿပီး
ကၽြန္ေတာ္.ကို ေနရာခ် ထားပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္စာသင္ခန္းထဲကို အတန္းပိုင္ဆရာမေနာက္က၀င္လာတဲ.အခါ
ကၽြန္ေတာ္.ေရွ့တည့္တည့္မွာ ဆရာထိုင္ခံုႏွင္.စာသင္ပုန္း
ဘယ္ဘက္မွာေက်ာင္းသားေတြ ထိုင္ခံု
ညာဘက္မွာ ေက်ာင္းသူေတြ ထိုင္ခံု
ကၽြန္ေတာ္က စာသင္ခန္း ေရွဆံုးထိ ေရွာက္သြားၿပီး
ညာဘက္ကေနလွည္ၿပီး ေက်ာင္းသူေတြဘက္လွည့္ၾကည့္တဲ့အခိုက္မွာဘဲ
ကၽြန္ေတာ္အသက္ရႉရပ္သြားရေလာက္ေအာင္ကို ဆြဲေဆာင္မႉ့ရွိတဲ့
မ်က္၀န္းေလး တစ္စံုႏွင္. မ်က္လံုးခ်င္းဆံု မိတယ္။
အဲဒီ့အခ်ိန္မွာ အတန္းပိုင္ဆရာမက ကၽြန္ေတာ္သည္ ယေန.မွေက်ာင္းလာအပ္တဲ.
ေက်ာင္းသားသစ္ၿဖစ္လို. အကူအညီေပးၾကဖို.ေၿပာၿပီး
ကၽြန္ေတာ္.ကို အလွနတ္သမီးေလး ႏွင္. တတန္းတည္း ခံုမွာ ထိုင္ခိုင္းပါတယ္။
အတန္းပိုင္ဆရာမလည္း ၿပန္ထြက္သြားပါၿပီ။ ဆရာကစာဆက္သင္ေပါ့။
တစ္ခ်ိန္ၿပီးလို. ေနာက္ဆရာတစ္ေယာက္၀င္လာၿပီး အေထြေထြသိပၸံသင္ပါတယ္။
အဲဒီမွာ စပါၿပီ။
ဆရာကစာကို အယင္မသင္ဘဲ ညဏ္စမ္းေတြ ေမးပါေတာ.တယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို. (၈) တန္း (I)ခန္းမွာ ေက်ာင္းသူ/သား (၅၀) ရွိပါတယ္။
ေတာ္တယ္ေၿပာရမလား မယံုမရွိႏွင္. ဆရာေမးတဲ. ညဏ္စမ္းေတြအားလံုးကို
လူ(၅၀)မွာကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ပဲေၿဖနိုင္တယ္။
အကုန္လံုးကေတာ.ေက်ာင္းသားသစ္ကၽြန္ေတာ္ကို
အထင္ၾကီးေလးစားသြားဒါေပါ့။(ခဏပါပဲ)
စာသင္ခ်ိန္ႏွစ္ခ်ိန္အၿပီးမွာ မုန္.စားခ်ိန္နာရီ၀က္ နားပါတယ္။
အဲဒီ့အခ်ိန္မွာေက်ာင္းသားသစ္ကၽြန္ေတာ္ႏွင္.နုတ္ဆက္ၾက အာၾကတာေပါ့။
ကၽြန္ေတာ္တၿခားသူေတြႏွင္.စကားေကာင္းေနတုန္း
ေစာေစာကေၿပာခဲ.တဲ.အလွနတ္သမီးေလးႏွင္သူမရဲ.သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ေရာက္လာပါတယ္။
သူမကစၿပီး"နင္ကဘယ္ေက်ာင္းကေၿပာင္းလာတာလဲ"ေမးေတာ.တာဘာပဲ။
"ငါက-------ေက်ာင္းကေၿပာင္းလာတာ"
"နင္ေၿပာတဲ.ေက်ာင္းကိုငါမသိဘူး ဘယ္နယ္ကလဲ"
"ေယာနယ္ ကပါ"
"ေၾသာ္ နင္ကစာေတာ္သားပဲ"
ဟီးဟီး ကၽြန္ေတာ္.ရင္ထဲကသံဇဥ္ေတြ။
"နင္.နာမည္ဘယ္ေခၚလဲ"
"ငါ.နာမည္က မိသိမ္. သူက မိခက္ သူကမိညက္"
"ဟုတ္ကဲ.ငါ.နာမည္ က"
ေၿပာမလို.ၿပင္တုန္းရွိေသး နတ္သမီးေလး မိသိမ္.က
"နင္က ေယာနယ္ကလာတဲ.သူဆိုေတာ. နင္.နာမည္က ေယာသားေပါ."

.........................
......................
.......................
ေဟ.ေယာသား
ခင္ဗ်ာ
................
...........

ဒါပါပဲကြယ္။

0 comments:

Post a Comment