ေဟာင္ေကာင္တြင္ ေသးေပါက္ၿခင္း

သကၠရာဇ္ ၂၀၀၀
ကၽြန္ေတာ္ေမာင္ေမာင္ေယာ
hongkong ေဟာင္ေကာင္ ဆိုေသာႏိုင္ငံသို့
ေရာက္ခဲ့ၿပန္ပါၿပီ။
ဘုမသိဘမသိေမာင္ေယာသား ေဟာင္ေကာင္မွာ
ၿမန္မာစကားပံုတစ္ခုကိုေကာင္းေကာင္းၾကီး သေဘာေပါက္ နားလည္ခဲ.ပါတယ္။
ဘာလဲဆိုေတာ့
"ၾကက္ပ်ံမက်"ဆိုတာပါပဲ။
ေဟာင္ေကာင္ေၿမေအာက္ရထားရဲ ဘူတာၾကီး (main station) မွာ
စက္ေလွခါး ေခၚမလား
ဓာတ္ေလွခါးေခၚမလား
အေပၚကိုတဲ့တဲ့ မသြားဘဲ
ေလွကားပံုစံ ေရြ့သြားတဲ့
စက္ or ဓာတ္ေလွကားႏွင့္
(၅) ထပ္ေလာက္တက္ခဲ့ရေၾကာင္းပါ။
လမ္းမွာ ေလွကားမွာ အတြဲေလးေတြ
ခ်စ္ေန နမ္းေနလိုက္ၾကတာ ကၽြန္ေတာ္ဆို ဒန္ဒန္းဒန္............
ဒီလိုႏွင့္ ဘူတာၾကီးရဲ့ အေပၚ ေၿမေပၚေရာက္တယ္ဆိုယင္ပဲ
ေတြ့လိုက္ရပါၿပီ။
လူေတြလူေတြ ၾကက္ပ်ံၿပီးက်စရာ ေနရာမရွိေလာက္ေအာင္
မ်ားၿပားလွတဲ့ လူစည္ကားပံုၾကီးကို
ကၽြန္ေတာ္ ဘဝ မွာ ပထမဆံုး အၾကိမ္ မ်က္ဝါးထင္ထင္
ေတြ့ဖူးၿခင္းပါ။
ကၽြန္ေတာ္တို့ကိုဦးေဆာင္ေခၚသြားသူကကို..........ပါ
သူကေတာ့ေဟာင္ေကာင္ကို ႏွံ့စစ္ကၽြမ္းက်င္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို့အဖြဲ့ ဘူတာၾကီးကေန ဆက္ၿပီးလမ္းေလ်ွာက္ ၾကတယ္။
ဘယ္လဲဆိုေတာ့
ၿမန္မာေတြ သြားေလ့သြားထ သြားေနက်
အဖိုးနည္း ေစ်ေပါ ေသာ အဝတ္အထည္
ေတြ ေရာင္းခ်ေသာ ေစ်းတန္းလမ္းၾကားေလးဆီသို့။
ထိုသို့သြားေနစဥ္
ကၽြန္ေတာ္ေမာင္ေယာ၏ ၿမင္ကြင္းတြင္ ထူးဆန္းေသာ
ၿမင္ကြင္းေၾကာင့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားရုတ္တရက္
"ေဟ့ေကာင္ေတြေၿပးေၿပး"
"ဟိုမွာ လမ္းလည္ေကာင္မွာ ရထားၾကီး ကားလမ္းေပၚ
တက္ေမာင္းေနတယ္။"
ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆိုတာလည္း ရန္ကုန္မွာေတာင္
ၿမိဳ့တစ္ပတ္ၿပည့္ေအာင္ မသြားတတ္တဲ့ ေကာင္ေတြ။
အဲဒီမွာ ရုတ္ရုတ္သဲသဲ ၿဖစ္သြားေတာ့မွ
ကၽြန္ေတာ္တို့ရဲ့ေရွ့ေဆာင္လမ္းၿပ အကိုၾကီးက
ကၽြန္ေတာ္တို့အဖြဲ့ကို ၿပန္ထိမ္းၿပီး
ထိုရထားသည္ ဓာတ္ရထား ဟုေခၚေၾကာင္း
ကားလမ္းအလည္ သံလမ္းေပၚတြင္ ေမာင္းေၾကာင္း
electric power ႏွင့္ေမာင္းႏွင္ေၾကာင္း
အၿခားေသာ ဓာတ္ရထားႏွင့္ ပတ္သက္သမွ်အေၾကာင္းအရာေတြ
ရွင္းၿပမွပဲ ကၽြန္ေတာ္တို့လည္းနားလည္သေဘာေပါက္ေတာ့တယ္။


မွတ္ခ်က္။ ။ကၽြန္ေတာ္ေသခ်ာေတာ့မသိပါ။
ထိုကဲ့သို့ေသာ ဓာတ္ရထား မ်ားကို
ကၽြန္ေတာ္တို့ၿမန္မာၿပည္တြင္ေရွးယခင္က
တြင္က်ယ္စြာအသံုးၿပဳခဲ့ေၾကာင္း။

ယင္းေနာက္ ကၽြန္ေတာ္တို့အဖြဲလည္း ဆက္လက္ခ်ီတက္ၾကရာ
ေစ်းေပါသည္ ဆိုေသာ လမ္းၾကားသိုေရာက္ေသာ္
ဦးေဆာင္ အကိုၾကီးက ေနရာေလးတေနရာကို
ေသခ်ာၿပၿပီး
"ေနရာကို ေသခ်ာမွတ္ထား ၾကည့္ထား"
ေဩာ္ အဖြဲ့ရဲ့ လူၾကီးတစ္ေယာက္ကေၿပာၿပေတာ့လည္း
ေသခ်ာၾကည့္ ေသခ်ာမွတ္သားရတာေပါ့။
ကၽြန္ေတာ္တို့က သူ့ကိုၿပန္ေမးရတာေပါ့
အဲဒီ့ေနရာက ဘာေနရာလဲဆိုေတာ့
ထိုေနရာသည္
ၿမန္မာနုိင္ငံ မွ နာမည္ေက်ာ္ အႏုပညာရွင္
အမ်ိဳးသမီးႏွစ္ေယာက္ ေဟာင္ေကာင္သို့
အလည္ေရာက္စဥ္ ခရီးေဆာင္အိတ္ ေၿပာက္ဆံုးေသာေၾကာင့္
စိတ္ပ်က္ လက္ပ်က္ ထိုင္ၿပီး ေငးမွိုင္ခဲ့ေသာေနရာ
ၿဖစ္သည္။ဟူ၏။
ကဲေရွာက္ေရးေနယင္ၿပီးေတာ.မွာမဟုတ္။
အဓိကအေၾကာင္းအရာေလးဘဲေရးေတာ့မယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို့ အဖဲြလည္းလူစုခြဲၿပီး လိုခ်င္တာေလးေတြ
လိုက္ဝယ္ၾကတာေပါ့။
ၿဖစ္ခ်င္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ေကာင္က
အေပါ့သြားၿခင္လို့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ႏွင့္
ေပါက္စရာေနရာ လိုက္ရွာပါေတာ့တယ္။
အဲဒီမွာေတြ့ပါၿပီ။လူပံုေသးေသးေလးႏွင့္လမ္းက်ဥ္းေလးထဲကို
ကၽြန္ေတာ္ကေရွ့က သူငယ္ခ်င္းကေနာက္က ဝင္ၾကတာေပါ့
ဂိတ္ေစာင့္ကပိုက္ဆံေတာင္းပါတယ္။
ဒါေတာ့ေပးရမွာဘဲဆိုၿပီး
ဘယ္ေလာက္လဲလို့ေမးေတာ့ လက္ငါးေခ်ာင္းေထာင္ၿပေတာ့
ေဟာင္ေကာင္ (၁၀)ေဒၚလာ ႏွစ္ေယာက္စာေပးတာကို
မဟုတ္ဘူး ေဒၚလာ တစ္ေယာက္ကို ၅၀ ေဒၚလာပါတဲ့
ေစ်းၾကီးေၾကာင္းေၿပာလည္းမရ
ဒါႏွင့္ မထိန္းနိဳင္ေတာ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို့ႏွစ္ေယာက္
ေဒၚလာတစ္ရာကိုမေက်နပ္စြာေပးလိုက္ရပါတယ္။
တၿခားေနရာသြားပန္းလို့ဒဏ္ရိုက္ ခံရယင္
ဘယ္ေလာက္မွန္းမသိလို့ပါ။
ဒါေပမယ့္ပ်ာ အၿမဲလြဲတတ္တဲ့ေမာင္ေယာ
ဒီတခါလြဲတာကေတာ့ေၿပာရမွာရွက္စရာၾကီး။


ေပါက္မယ္ဆိုၿပီး သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္
အထဲဝင္ သြားတာ အားလားလား
အထဲေရာက္မွ သိရတာ
တစ္ေယာက္ (၅၀) ယူသင့္ပါတယ္။
တကယ္ေတာ့ အမ်ားသံုးသန့္စင္ခန္းမွမဟုတ္တာ။


မိန္းမေခ်ာေလးေတြတန္းစီေစာင့္ေနေသာ
ဟိုဒင္းဟိုဟာ ေနရာၾကီးပ်။
ကၽြန္ေတာ္တို့ႏွစ္ေယာက္ လည္း (၅၀)ေပးၿပီးမွေတာ့
မထူးဘူးေရာက္လက္ စနဲ့
အိမ္သာေတာ့ တက္ခဲ့ေၾကာင္းပါ။
မာမားစံၾကီးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို့ကို
လူထူးဆန္းေလးေတြဆိုၿပီး
ၾကည့္တဲ့မ်က္နွာနဲ့ အံ့ၾသစြာက်န္ေနခဲ့ေၾကာင္းပါ။







ၿပီးပါၿပီ။

1 comments:

N-450 said...

N-450; ေတာ္ေတာ္ ညစ္ပတ္တဲ့ေကာင္...

Post a Comment