စကာၤပူေရာက္ ေမာင္ေယာႏွင့္လူ"မ"ၾကီးလူ"မ"ေကာင္းမ်ား

၁၈.၀၁.၂၀၀၉ (တနဂၤေႏြေန.)
ေနရာ ပင္နင္စူလာပလာဇာ
ထိုေန.က ကၽြန္ေတာ္ေမာင္ေယာသားသည္ အလုပ္ကလည္းနား
ဘာမွလုပ္စရာကလည္း မရွိေတာ. မနက္ (၈)နာရီေလာက္ ကတည္းက
ပင္နင္စူလာမွာ ထမင္းစား ဟိုၾကည္.ဒီၾကည္.
ေန.လည္ တစ္နာရီေလာက္ထိ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေစာင္.တာ တစ္ေယာက္မွ
ေပၚမလာၾကေတာ.ၿပန္မယ္ဆိုၿပီး
city hall MRT station ကိုဆင္း ရထားစီးဖို. ပိုက္ဆံေတာင္ ၿဖတ္ၿပီးၿပီ။
အဲဒီမွာလူတစ္ေယာက္ကို ၿမင္ဖူးတယ္ ထင္ၿပီးၾကည္.ေန
သူကလည္းကၽြန္ေတာ္.ကိုေသခ်ာၾကည္.ၿပီး
"ကိုေယာလား"တဲ.ဟုတ္ကဲ.ဆိုလိုက္ေတာ.မွသူက၀မ္းသာအားရႏွင္.
ကၽြန္ေတာ္က............ေလဆိုမွ
"ဟာကို......... ကၽြန္ေတာ္ထင္မထားဘူးပ်ာ။"
"ကိုေယာလည္း ကၽြန္ေတာ္.ကိုမွတ္မိသားပဲ"ဆိုၿပီး သူလည္းေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္သြားသလို ကၽြန္ေတာ္ကေတာ.အတိုင္းထက္အလြန္ေပါ.။ဘာလို.လဲဆိုေတာ.ထံုးစံအတိုင္း ပင္နင္စူလာေအာက္ထပ္ကိုဆင္းၿပီး ဘီယာေသာက္ ရလို.ေလ။
မွတ္ခ်က္။ ။သူ.ကိုဘာလို.မွတ္မိလဲဆိုတာေနာက္ေတာ.ေရးၿပပါမယ္။

သူႏွင္.မေတြရတာကလဲ(၈)ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီဆိုေတာ.စကားေတြကေၿပာမကုန္ေပါ.
သူကလည္းဘာလို.ကၽြန္ေတာ္.ကိုမွတ္မိလဲဆိုေတာ.
ကၽြန္ေတာ္.ပံုစံကထံုးစံအတိုင္းေလ
မီးပူလံုး၀မတိုက္ေသာ စတိုင္ေဘာင္းဘီအနက္ေရာင္
အက်ီၤကအေရာင္အဆင္းၿပယ္ေနေသာရွပ္အကၤ်ီ
ေခါင္းလိမ္းဆီဖိုးမတတ္နိဳင္လို. နီေၾကာင္ေၾကာင္ဆံတိုနံနံႏွင္.
မေၿပာင္းလဲေသာ black shoe ႏွင္.

အဲဒါသူႏွင္.ကၽြန္ေတာ္ႏွစ္ေယာက္သား မႏၲေလးကဖီး မွာ
ဘီယာတစ္ေယာက္(၃)လံုးစီေသာက္အၿပီးမွာေတာ.
ထံုးစံအတိုင္းအေပါ.သြားခ်င္လို. အေပၚထပ္တက္ ကိစၥရွင္းၿပီး
ၿပန္ၾကမယ္ဆိုၿပီးေရွကိုထြက္ အလာ
ကၽြန္ေတာ္ထက္ စုတ္ၿပတ္သတ္ၿပီး အရာရွိရုပ္ လံုးဝ(လံုးဝ) မထြက္ေသာ
စာအရမ္း(အရမ္း)ေတာ္ေသာ
ေပေသာ။ဆိုးေသာ။
ကၽြန္ေတာ္ရဲေနာင္ေတာ္ၾကီးမ်ားႏွင္.ေတြ.ၾကေတာ.တာပဲ။
တကယ္ထူးထူးၿခားၿခား (၈)ႏွစ္ေလာက္ကြဲကြာခဲ.ၾကတဲ. လူေတြၿပန္ဆံုၾကၿပီဆိုေတာ.
ရဲရင္.ကေဖးဆီခ်ီတက္ေပါ.။
ရဲရင္.ကေဖးက အၿပင္ဘက္ အိမ္သာသြားတဲ.
ေလ်ွာက္လမ္းေပၚကစားပြဲမွာထိုင္ၿပီးေသာက္လိုက္ၾကတာ
စားပြဲခံုတစ္လံုးစာ ဘီယာဘူးခြံေတြ ၿပည္.တာကိုမရပ္ေသးဘဲဆက္ေသာက္ၾကေၾကာင္းပါ။
အဲဒီမွာဇာတ္လမ္းေလတစ္ပုဒ္က အသစ္စၿပန္ပါၿပီ။ ကာယကံရွင္ေနာင္ေတာ္ၾကီးကခြင္.ၿပဳမယ္ဆိုေနာင္မွာေရးပါ.မယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို.ထိုင္ေသာက္ေနတဲ. ေလ်ွာက္လမ္းေလးက (၅)ေပေလာက္ဘဲက်ယ္တာပါ။
တနဂၤေနြေန.ဆိုလူေတြကလည္းမ်ား။
စားပြဲေဘးကေနၿဖတ္ေလ်ွာက္သြားေနတာလူမၿပတ္ပါဖူး။
ဒီလိုေသာက္ေနတုန္း ကၽြန္ေတာ္.ရဲ.ေနာင္ေတာ္ၾကီးတစ္ေယာက္က
သူ.စိတ္ထဲမွာတမ်ိဳးၿဖစ္လာလို.
လွည္.ၾကည္.လိုက္တာ လားလားဘာၾကီးလို.ထင္လဲ
..............................................................................
...............................................................................
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။

သူမ်ားနဲ.ညားတဲ. သူ.ရဲခ်စ္သူ ရည္းစားေဟာင္းၾကီးက သူမရဲ လင္ေတာ္ေမာင္ၾကီးႏွင္.
လက္ၿခင္းခ်ိတ္ၿပီး ႏွစ္ဦးသား ေပ်ာ္ရြွင္စြာေစ်းဝယ္လာၾကတာ အနီးကပ္ကိုေတြ.လိုက္ရပါၿပီ။

ဘာေတြဆက္ ၿဖစ္ၾကလဲဆိုေတာ.
ကၽြန္ေတာ္.ရဲ.လက္သံုးစကားကို ေနာင္ေတာ္ၾကီးလက္ခံလိုက္ပါတယ္။။


ကၽြန္ေတာ္ရဲ.ခံယူခ်က္။ ။ အရက္ကသစၥာရွိတယ္ ေသာက္ယင္မူးမယ္။
မိန္းမကခန္.မွန္းရ ခက္တယ္။
မိန္းမတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္ယင္ ရူးမယ္။

0 comments:

Post a Comment